قانون الكشافة / مقتصد - مخلص - مؤدب - مطيع - نافع - نظيف - صادق - باش - رفيق بالحيوان ومحب للنبات - شجاع - ودود

صور معسكر الخدمة العامه

معسكر الخده العامه

هناك ٨ تعليقات:

مخمخ يقول...

مخمخ مش هيروح تانى الكشافه!!!!؟؟؟؟؟

مخمخ يقول...

يا قائد عبد الفتاح "يكون فى علمك انا مش هطلعك المعسكر "وانا مش خايف منك "

مخمخ يقول...

لسه برده مش عارفين مين مخمخ الرخم رخم

مخمخ يقول...

انا عارف ان انتو زهقتوا منى عيذين تعرفوا مين انا؟؟؟؟؟؟

الصقر الاحمر يقول...

يا عم بقا فلقتنا

بطل شغل الخنقة ده

ومن عايزين نعرف انت مين

جورج بوش يعنى

ولا يمكن مرعى بتاع الكلمة

ههههههههههههههههههههههه

ورييح احسنلك

والموضوع على فكرة طول قوى وبقا مسلسل عربى رخخخخخخخخخخخخخخخم

كفاية يا عم الامور

M.S.S يقول...

موضوع إيه إللي طول ، الباشا مخ مخ لسه مبتداش اللعب

واحب أنوه وأقول إن دي مسابقة بجد مش بهذار

القائد:عمرو مدحت يقول...

المعسكر بتاعة مطروح كان جامد ماعدا شويةحاجات زاى الماء والاكل والبحر ما عدا اخر يومان

lion misr يقول...

يا ترى مين هو

مخمخ هذا

اعتقد انا رجل بمخين يعنى ممكن يكون تخين

يا ريتنى كنت معاهم