قانون الكشافة / مقتصد - مخلص - مؤدب - مطيع - نافع - نظيف - صادق - باش - رفيق بالحيوان ومحب للنبات - شجاع - ودود

هناك ٩ تعليقات:

M.S.S يقول...

واحد اتنين مخم مخم راح فين

M.S.S يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

هي الناس فين ، اه اه !!!!؟؟؟؟؟؟

أنتم أكيد مشغوليين في المذاكرة وجو

الامتحانات ، ربنا يوفق الجميع

واتجدعنوا وذاكروا كويس عاوزيين درجات

حلوة.

مخمخ يقول...

اتنين ثلاثه مخمخ رجع تانى

مخمخ يقول...

لسه برده مش عارفين مين مخمخ الرخم رخم

مخمخ يقول...

انا عارف ان انتو زهقتوا منى عيذين تعرفوا مين انا؟؟؟؟؟؟

M.S.A يقول...

كان زمااااااان يا رخم رخم من دلوقتي مفدرش اقول لك رخم رخ ملان انا عرفت انت مين وانت مبوبخش الي انا بحبهم زيك انت وthe leader ,m.s.s , بابي عقبال متطلع مامي
ويجيبو اشبال مقطقطين

M.S.A يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
M.S.S يقول...

نسيت أبارك لأخونا M.S.A علي النتيجة
الجميلة ، أنا مش هقول المجموع أنا خايف عليك من الحسد




لحظة لو سمحت
ــــــــــ
بلاش تخسر حبايبك يا عمm.s.a وأكتب علي قدك ولو أنت قده لآخر مرة هقولهالك
إستحمل إللي هيحصلك

مخمخ يقول...

انت فين يا قائد عبدالفتاح انت مشقادر


تقول حاجه ولا خايف منى انت كمان